Tuesday 11 December 2012

Jokes in Pidgin English (1) – Names can be misleading!


Nor be name when person bear dey show wetin the person fit do oh. Sometimes, names can be misleading (dat na Pidgin English?). Those days for school, for my room for hostel we get one Electrical Engineering student. This guy dey read, I mean he dey move stuff. But if we get electrical fault in our room, this guy dey dodge. Our room no light, other rooms get light. Where Electrical Engineer? No where to be found. Hot plate is faulty. Engineer is AWOL. One day, we challenge d guy, ‘Ha ha! Nor be Electrical Engineer u be, why u nor dey help repair electrical faults in the room?’ D guy say, ‘I learn about the designs. Those problems are managed by local and manual  repairers. When I graduate, within few mths of practice, I will learn all those local stuff.’ Hausa man say, ‘tuo!’ My guy if u get light problem, u come put hope on an Electrical engineer wen dey learn design, na u know. Darkness may well be ur portion.

If u carry Mechanical Engineer for your car, your car come break down in d middle of nowhere, u come put hope on your Mechanical Engineer passenger, o boy, na suffer oh. Nor think say since ‘mechanic’ is in 'Mechanical', so therefore your car problem will be handled. Na lie oh. Nor be by name oh. Na by experience oh.

One day, I enter market for Kano, I come dey hear ‘Doctor, Doctor,’ I turn round thinking say na person wen know me. Wen I turn, I come see d original doctor wen dem dey call: one matured man selling drugs, he wear one old discoloured white coat. For em mind, na Doctor abi? The day yanwa go gas, u go know say it’s not by name nor by title but by u know na…. no need to expatiate.

Don’t be misled!

No comments: