Monday 27 May 2013

Jokes in Pidgin English (45) – Many Names – Ladies First!


One guy meet one lady. The guy ask the lady her name, she say, ‘I’m Cynthia.’ Another day, him and the lady dey waka for road, dem come jam one other guy when call the lady, ‘Chioma.’ The lady explain say that na her native name. Another day, another friend of hers call her, ‘Charity.’ She come explain say that name her middle name.
Later later, when the relationship don dey get head (make progress), she come tell the guy say for their house for village, na Chidimma Okafor dem dey call her. One day, the lady travel, she ma come broke, no money. She call the guy, ‘Bros, I dey broke o, abeg, send me money make I take manage.’
The guy say, ‘No problem, send me your account details, so that I can send some money into your account.’
When the lady send the account, the account name was Chidiebere Comfort Obioma. When the guy see the account name, the guy hala, ‘Wetin be this? How many names this lady get?’
The guy come reply, ‘I thought your name was Chidimma Charity Okafor. Who be this Chidiebere Comfort Obioma?’
The lady explain, ‘Sorry, my account had a problem, so I sent my half-sister’s account. That’s my half-sister’s name.’
Meanwhile, the guy has been maintaining the same name Charles from day 1. But on this occasion, he provoke. Charles reply: ‘OK. I go wait. When you fix your own account with your own name, call me. By the way, my real name is Akponagagaoghenemuedekaye Okiemute Part 1. The part 2 nor dey enter computer.  I’m having problem with my account too. Them say my full name don crash the bank network. I’ll get back to you in due course when the network is restored.’
My people, na joke ooo. Abeg, I nor call person name oooooo....

No comments: