Sunday 7 July 2013

Jokes in Pidgin English (50) – Doctor, I dey pass ‘physics’!


I receive text message one day from somebody. It read, “Doctor, I go toilet to pass ‘physics’…” O boy, na so I hala (shout): Physics wen dey hard to pass for secondary school and university, this guy go toilet and pass ‘physics’ sharp sharp. I wish I know then, na toilet I for go pass my ‘physics’ ooo… The text continue, ‘my physics na water water…’ Hmmm, this ‘physics’ wen contain water water so, na Chemistry and Physics be that. The text continue, ‘my physics contain something like worm (that na biology and zoology), even vegetable wen I eat dey inside (that na biology and botany)…. Hmmm, this my friend go toilet and passed physics (faeces), chemistry and biology. O men, WAEC, NECO, JAMB and others need to see that toilet for proper investigation….. Laugh wan kpai (kill) me o…

No comments: