Friday 25 January 2013

Jokes in Pidgin English (24)



Funny things wen man don see – Who steal the meat?
I remember those days for Hall 3, UNIBEN. One of my room-mates go market, arrange correct meat take cook soup. When he cook finish, he come go lecture. When he close, come back, come open pot, he see say some meat don miss from the pot. The population of the meat inside the pot underwent some radical changes in numerical strength and body mass. To use big grammer make e nor lost. The guy hala, 'Somebody carry meat from my pot.' I come tell am say maybe na rat carry am. The guy say, 'Bros yee! Rat go carry meat from pot, come still cover am back?' O boy! When he ask the question, I come really reason am. That na PhD question o. That kind rat wen dey steal meat from pot, come still cover the pot back so that make dem nor catch am. That kind rat deserve national merit award for excellence in thievery. We need to check the IQ of that rat. Na genius e go be. That kind rat go fit question the owner of the pot: 'You count the meat? How you take know say the meat dey lost? Where is your proof? Show me the receipt of meat ownership.'

No comments: