Saturday 26 January 2013

Jokes in Pidgin English (26)



School days, Money palaver!
Those days for school, man pikin see things! E get one guy wen things dey hard for sch, no money. E come travel go visit one of him uncles to collect dough (money). Wen e reach the uncle place, the uncle tell am, ‘You nor know say things hard for this side. The money wen you take enter motor travel come here, why you nor use am take manage for school?’ My guy frustrate.

E get one day wen things hard me for school, I come go visit one of my buddy for help. Wen I reach the guy place, I come tell am the purpose of my visit. Na so the guy come start to tell me em problems ooo. O boy, wen my guy talk all em problems finish, I come forget about my own problem, I come dey pity the guy. I say, ‘Bros, nor worry, God dey! God dey!’ Na me wen commot from school come look for money, na me come dey console my guy wen dey work. O boy nor be small something!

E be like a man wen lose 1,000 naira for road. He come dey complain. He come meet him friend to tell am his ordeal. This man dey cry say him lose 1K. This em friend come tell am say he ma lose 1million for him business. O boy, na to forget about the 1K and begin wail over 1million oh bcos if you dey cry say you lose 1K, wetin you go do if you lose 1million. Uhmmm. No comment. Life ma nor easy oh!

No comments: